Neem contact op met Meetings Rooms Amsterdam

Veel gestelde vragen

We begrijpen dat soms annulering van een reservering nodig kan zijn. Als u uw reservering bij ons wilt annuleren, dient u dit ten minste 48 uur voor de ingangsdatum via e-mail aan ons door te geven. Houd er rekening mee dat als u niet tijdig annuleert dat u het volledige huurbedrag moet betalen.

Als u van plan bent om uw reservering te annuleren, raden wij u aan dit zo snel mogelijk te doen om onnodige kosten te voorkomen. U kunt uw annulering per e-mail sturen naar support@meetingroomsamsterdam.nl, hierdoor kunnen wij uw aanvraag zo snel mogelijk zal verwerken.

De borg is een bedrag dat wordt betaald als garantie om mogelijke schade of verlies te dekken, of om ervoor te zorgen dat bepaalde verplichtingen worden nagekomen. Als de gehuurde ruimtes in goede staat wordt achtergelaten, word de borg worden teruggegeven aan de huurder.

Als u vragen heeft of graag meer informatie wilt over onze diensten, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Het e-mailadres waar u ons mee kan contacteren  is info@meetingroomsamsterdam.nl en we zijn telefonisch bereikbaar op +316 25 14 84 66 tussen 12:00 en 16:00. We helpen u graag verder en kijken ernaar uit om van u te horen.

Bij Meeting Rooms Amsterdam is elke ruimte voorzien van gratis Wifi, zodat u kunt werken en communiceren zonder onderbrekingen. Daarnaast beschikken alle ruimtes over een beamer, een whiteboard en een microfoon. Of u nu een presentatie moet geven, brainstormt met collega’s of een training geeft, Meeting Rooms Amsterdam heeft alles wat u nodig heeft om uw bijeenkomst succesvol te maken. Ook is er een kantine aanwezig waar u kunt genieten van gratis koffie en thee tijdens uw verblijf. 

Betalen kan gemakkelijk via iDeal

Onze locatie is gemakkelijk bereikbaar vanuit alle hoeken van Nederland, met het Centraal Station op loopafstand en nabij vele diverse bus en tram verbindingen.

Parkeer gemakkelijk bij Parking Centrum Oosterdok, op slechts 10 minuten loopafstand van Meeting Rooms Amsterdam. Je kunt van tevoren reserveren voor een voordelig parkeertarief v.a. €10,- per dag.

Neem contact met ons op

Wilt u meer weten over onze diensten, beschikbare ruimtes, tarieven of heeft u speciale wensen voor uw evenement bij Meeting Rooms Amsterdam neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens.

E-mail: support@meetingroomsamsterdam.nl

telefoonnummer: +316 28 08 29 25 

Meeting Rooms Amsterdam
Geldersekade 67
1011 EK Amsterdam

Ons team staat altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van persoonlijk advies. Wij kunnen u helpen met alle aspecten van uw evenement, van het kiezen van de juiste ruimte tot het verzorgen van gewenste voorzieningen.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen en ontdek hoe wij uw volgende bijeenkomst tot een groot succes kunnen maken. Wij horen graag van u!

Neem contact op

    Veel gestelde vragen

    We begrijpen dat soms annulering van een reservering nodig kan zijn. Als u uw reservering bij ons wilt annuleren, dient u dit ten minste 48 uur voor de ingangsdatum via e-mail aan ons door te geven. Houd er rekening mee dat als u niet tijdig annuleert dat u het volledige huurbedrag moet betalen.

    Als u van plan bent om uw reservering te annuleren, raden wij u aan dit zo snel mogelijk te doen om onnodige kosten te voorkomen. U kunt uw annulering per e-mail sturen naar support@meetingroomsamsterdam.nl, hierdoor kunnen wij uw aanvraag zo snel mogelijk zal verwerken.

    De borg is een bedrag dat wordt betaald als garantie om mogelijke schade of verlies te dekken, of om ervoor te zorgen dat bepaalde verplichtingen worden nagekomen. Als de gehuurde ruimtes in goede staat wordt achtergelaten, word de borg worden teruggegeven aan de huurder.

    Als u vragen heeft of graag meer informatie wilt over onze diensten, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

    Het e-mailadres waar u ons mee kan contacteren  is info@meetingroomsamsterdam.nl en we zijn telefonisch bereikbaar op +316 44 27 04 71 tussen 12:00 en 16:00. We helpen u graag verder en kijken ernaar uit om van u te horen.

    Bij Meeting Rooms Amsterdam is elke ruimte voorzien van gratis Wifi, zodat u kunt werken en communiceren zonder onderbrekingen. Daarnaast beschikken alle ruimtes over een beamer, een whiteboard, een microfoon en een flipchart. Of u nu een presentatie moet geven, brainstormt met collega’s of een training geeft, Meeting Rooms Amsterdam heeft alles wat u nodig heeft om uw bijeenkomst succesvol te maken. Ook is er een kantine aanwezig waar u kunt genieten van gratis koffie en thee tijdens uw verblijf. 

    Betalen kan gemakkelijk via iDeal

    Onze locatie is gemakkelijk bereikbaar vanuit alle hoeken van Nederland, met het Centraal Station op loopafstand en nabij vele diverse bus en tram verbindingen Onze volledig uitgeruste vergaderruimtes zijn perfect voor (team)meetings, vergaderingen, conferenties en evenementen voor elke branche.

    Neem contact met ons op

    Wilt u meer weten over onze diensten, beschikbare ruimtes, tarieven of heeft u speciale wensen voor uw evenement? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens.

    E-mail: support@meetingroomsamsterdam.nl

    Elke werkdag telefonisch bereikbaar op: +316 44 27 04 71 tussen 12:00 en 16:00

    Ons team staat altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van persoonlijk advies. Wij kunnen u helpen met alle aspecten van uw evenement, van het kiezen van de juiste ruimte tot het verzorgen van de technische en cateringvoorzieningen.

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen en ontdek hoe wij uw volgende bijeenkomst tot een groot succes kunnen maken. Wij horen graag van u!

    Neem contact op

      Locatie

      Geldersekade 73, Amsterdam

      Routebeschrijving