Dé goedkoopste vergaderlocatie vlakbij Amsterdam Centraal

De goedkoopste multifunctionele zalen van Amsterdam

Klaslokaal te huur vlakbij Amsterdam Centraal

De goedkoopste multifunctionele zalen van Amsterdam

Op loopafstand van het Centraal Station en diverse parkeergarages in de omgeving.

Goedkope vergaderruimte

Ben je op zoek naar een vergaderlocatie in de buurt van Amsterdam Centraal? Zoek niet verder! Bij Meeting Rooms Amsterdam bieden wij vijf verschillende vergaderruimtes aan, variërend van kleinschalige vergaderruimtes tot volledige conferentieruimtes. Onze scherpe prijzen maken ons de beste keuze in Amsterdam. We hebben alle faciliteiten die nodig zijn om van jullie vergadering een succes te maken.

Meeting ruimte 1

  • Tot 20 personen
  • 44 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €45,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

RESERVEER NU

Meeting ruimte 2

  • Tot 32 personen
  • 55 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €55,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

RESERVEER NU

Meeting ruimte 3

  • Tot 30 personen
  • 52 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €55,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

 
RESERVEER NU

Meeting ruimte 4

  • Tot 32 personen
  • 70 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €70,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

RESERVEER NU

Meeting ruimte 5

  • Tot 40 personen
  • 90 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €85,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

RESERVEER NU

Meeting ruimte 4+5

  • Tot 72 personen
  • 160 m² ruimte
  • Onbeperkt koffie, water & thee
  • WiFi, beamer en whiteboard
  • Lunch is in overleg mogelijk
  • €145,- incl BTW per uur

In het weekend of in de avond hanteren wij een ander tarief

RESERVEER NU

Locatie

Meeting Rooms Amsterdams zit gevestigd in Amsterdam op de Geldersekade 67. De Geldersekade is een gracht en straat in Amsterdam die de Nieuwsmarkt en Prins Hendrikkade verbind. Qua ligging had het in Amsterdam niet beter gekund. Volgens Google Maps is het binnen 7 minuten te lopen vanaf Amsterdam Centraal (wat betekent dat het sneller kan.

Ook zit vlakbij station Amsterdam Centraal de Oosterdok parkeergarage. Hier betaal je €7,50 per uur, maar maximaal €25 per dag. Dit is maximaal 10 minuten lopen.

Onze facaliteiten

Wat Meeting Rooms Amsterdam aanbiedt

Receptie

Onze vriendelijke receptioniste staat je te woord en verwijst jullie naar de juiste vergaderruimte. Ook hebben wij een professionele technische ondersteuning beschikbaar via e-mail en telefoon.

Faciliteiten

  • Onbeperkt gratis koffie, water en thee
  • WiFi
  • Beamer
  • Stoelen en tafels
  • Waterkoker
  • Magnetron
  • Lift
  • Keuken

Capaciteit

We hebben in totaal 6 ruimtes beschikbaar, variërend van maximaal 20 tot 150 personen. Dit maakt ons geschikt voor vergaderingen van elk formaat, van kleinschalige vergaderingen tot complete aandeelhoudersvergaderingen. Bij Meeting Rooms Amsterdam streven we ernaar om een onvergetelijke ervaring te bieden

reviews

Wat onze klanten zeggen

Luister niet alleen naar ons, maar naar wat onze klanten te zeggen hebben!

Onlangs heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Meeting Rooms Amsterdam voor een belangrijk bedrijfsevenement en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben. Tot de volgende keer!!

Wij hebben onlangs een klaslokaal gehuurd bij Meeting Rooms Amsterdam en ik ben absoluut onder de indruk! De faciliteiten waren uitstekend en de sfeer was zeer professioneel en inspirerend. Het klaslokaal was goed uitgerust met o.a. comfortabele zitplaatsen.

Het team van Meeting Rooms Amsterdam was buitengewoon behulpzaam en vriendelijk, waardoor de hele ervaring nog beter werd. De locatie zelf is ook handig en gemakkelijk te bereiken.

Tips

Tips voor een goede vergadering

Een goede vergaderlocatie helpt natuurlijk een hoop bij jullie vergadering, maar wij hebben 9 tips voor jullie verzameld om jullie vergadering zo goed mogelijk te laten verlopen.

1

Bepaal van tevoren de doelstellingen

Iedereen houdt van efficiënt vergaderen. Maak van tevoren een agenda en leg de timing vast. Als je een vergaderruimte voor een dagdeel bij ons neemt, dan kan het slim zijn om schema aan te houden.

2

Informeer deelnemers over de agenda:

Laat deelnemers van tevoren weten wat er besproken gaat worden en welke mogelijke beslissingen er gemaakt gaan worden. Sommige deelnemers hebben baat om zich van tevoren in te lezen en over de onderwerpen na te denken.

Pro-tip: geef deelnemers na de vergadering tot een werkdag na de meeting om eventuele extra ideeën, opmerkingen of aanmerkingen te geven. Vooral introverte mensen vinden het soms lastig om in een vergadering hun punten te uiten.

3

Bepaal welk materiaal je nodig hebt voor een goede presentatie

Bij Meeting Rooms Amsterdam vind je in elke vergaderruimte de volgende faciliteiten: WiFi, beamer en projector. Heb je iets extra’s nodig? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

4

 Maak een duidelijke verdeling onder de deelnemers

Zorg ervoor dat iedereen zijn verhaal kan doen en dat alle input wordt verwerkt. Wij adviseren ook altijd om een notulist te gebruiken of de vergadering op te nemen. Maak een samenvatting van de vergadering die achteraf naar alle betrokkenen wordt doorgestuurd.

5

Onderbreek de vergadering

Een korte pauze zorgt voor een frisse herstart van de vergadering. Loop even een rondje buiten in Hartje Amsterdam of haal iets lekkers te eten in Chinatown. Neem een pauze wanneer de vergadering al lang duurt of wanneer discussies tot een hoogtepunt komen. Een korte onderbreking biedt ook de mogelijkheid voor reflectie van de deelnemers.

6

Laat iedereen aan het woord

Bij elke vergadering zijn er deelnemers die minder spreken dan anderen. Zorg ervoor dat ook de stillere deelnemers de kans krijgen om hun mening te geven. Iedereen moet zijn input kwijt kunnen en door naar de stille deelnemers te luisteren, voelen zij zich gerespecteerd.

7

Hou je aan de agenda

Als een agendapunt meer tijd in beslag neemt dan je van tevoren had ingepland, is het verstandig om door te gaan naar het volgende agendapunt. Als er aan het einde nog tijd over is, kunnen jullie terugkeren naar het agendapunt waar jullie op vastgelopen waren.

8

Maak een to-do lijst

Goede vergaderingen resulteren altijd in actiepunten. Noteer deze actiepunten, wie ze gaat uitvoeren en wanneer de taak moet zijn voltooid.

9

Kies een vergaderlocatie die je ontzorgt

Een beetje zelfpromotie in dit lijstje kan geen kwaad ;). Bij ons hebben we alle faciliteiten in ons pand om jullie vergadering tot een succes te maken. Boek direct een vergaderruimte!

Reserveer een vergaderruimte